La Càtedra Educació i Patrimoni Immaterial dels Pirineus assisteix al I Congreso Internacional de Patrimonio Cultural Inmaterial: Preservación, Estudio y Transmisión

Membres de la càtedra van assistir al primer Congrés de Patrimoni Immaterial organitzat per la Catedra del Patrimonio Cultural Inmaterial de la Universidad Pública de Navarra, dut a terme a Pamplona a les instal·lacions del Museu de Navarra.

S’hi van presentar ponències i comunicacions de temàtica molt diversa, tot i que sempre tenint com eix comú la salvaguarda del patrimoni. Una de les conferències plenàries va anar a càrrec de la Dra. Patricia Heininger-Casteret, catedràtica en Antropologia de la Université de Pau et des Pays de l’Adour i col·laboradora de la càtedra de la Universitat de Lleida.